Banning
|
Geplaatst: 15-10-2020 02:52:00 Onderwerp: apparentemente giusti nelle |
|
|
We krijgen zoveel vragen van onze bruiden over het vinden van The One. De perfecte jurk. Hoewel dit echt afhangt van de persoonlijkheid en stijl van de bruid, hebben we toch een paar idee?n om de juiste keuze te maken!
Je zou je jurk moeten dragen; het zou je niet moeten dragen. Zoek iets dat al je beste eigenschappen accentueert en waardoor je je Wedding Dresses 2020 op je best voelt, niet iets dat wegneemt of verhult wie je werkelijk bent! Alle details zouden moeten complimenteren en toevoegen aan wie je bent zonder je persoonlijkheid en lichaamstype te overweldigen.
Raak niet te gehecht aan je Pinterest-jurk en sla jezelf niet in elkaar als het er niet hetzelfde uitziet als een model! Allereerst ben je een BOMBERSHELL. Ten tweede, hoewel Pinterest geweldig is voor het uitzoeken van stijlen en details die je leuk vindt (we vinden het geweldig als bruiden wat onderzoek hebben gedaan en stijlen kennen die hen intrigeren), merken we dat VEEL bruiden uiteindelijk een stijl kiezen die totaal anders is dan wat ze oorspronkelijk hebben vastgemaakt. Net als de meeste online winkels, zien stijlen en ontwerpen je soms anders uit dan op foto's.
Is jouw persoonlijke stijl trendy, tijdloos of een beetje van beide? We hebben een ongelooflijke selectie prachtige trendsettende en tijdloze jurken. Hoewel Korte Avondjurken we houden van alle nieuwe stijlen die we elk seizoen zien, zijn de meest trendy stijlen niet altijd voor iedereen weggelegd en we willen dat al onze bruiden hun jurken over 10, 20 en 30 jaar geweldig vinden! Zorg ervoor dat je winkelt voor datgene dat JOU doet stralen, en niet alleen wat je hebt gezien op de nieuwste Say Yes to the Dress. Als waar je van houdt de nieuwste trend is, ga je meid! Het is mogelijk om op trouwdag een trendy EN tijdloze jurk te rocken.
Het is vandaag 10 jaar dat ik trouwde met de liefde van mijn leven, mijn beste vriend en soulmate. Ik wou dat ik wist waar de tijd naartoe gaat, maar één ding weet ik zeker: ik heb en wil zoveel meer tijd en de mogelijkheid om zo veel meer herinneringen samen te maken. We hebben niet eens alle momenten aangeraakt die we samen willen delen. Mijn hoop en droom is dat iedereen ooit de kans zal krijgen om te ervaren hoe ware liefde echt voelt. Als ik je vertel dat dit het meest opmerkelijke gevoel ter wereld is, is dat niet overdreven. Je Simple Wedding Dresses merkt dat je dingen niet wilt Prom Dresses 2020 doen zonder de andere persoon, omdat het niets betekent als je het niet kunt delen met degene die je hart veroverd heeft. Onze tijd hier is kort, dus elke dag, elk uur, elke minuut telt en we moeten dit geschenk koesteren dat ons zo genadig is gegeven. Ik hoop dat je het niet erg vindt, maar ik wil de mooie geloften met je delen die mijn man tegen me zei op onze trouwdag. Hij noemde ze …… "Ik weet het nu!"
Ik weet het nu …… .. Je hebt alles wat goed is in mijn leven gebracht!
Voor de eerste keer, wanneer we samen zijn, waar we ook zijn of wat we doen, merk ik dat ik nergens anders wil zijn, met niemand anders, dat vergezellen met een diep gevoel van vrede ... Ik ken nu tevredenheid!
Als ik nu een spectaculaire zonsopgang of een prachtige zonsondergang zie, moet het gewoon met jou worden gedeeld, aan mijn zijde, anders lijkt het gewoon een verspilling BALLKLEIDER ... I Now Know Love!
Als we die zeldzame en oh zo speciale dubbele regenbogen op schijnbaar precies de juiste momenten in ons leven delen alsof we willen zeggen: het is oké …… .Ik ken nu hoop en geloof!
Vandaag beloof ik u volledig en zonder aarzeling voor God, onze familie en vrienden al mijn liefde en toewijding aan u en onze reis samen voor de rest van ons leven …… .Ik ken nu toewijding!
Wat mij betreft, door jou heb ik de zin van het leven gevonden en ik dank je. Ik beloof dat ik voor altijd en altijd van je zal houden ... |
|