Banning
|
Geplaatst: 19-09-2020 07:13:32 Onderwerp: entusiasta di vedere |
|
|
Winkelen in trouwjurken is zo'n spannende tijd voor een bruid en degenen die het dichtst bij haar staan. In volledige transparantie is het niet ongebruikelijk dat bruiden bezwijken voor de overweldigende meningen van anderen tijdens het hele huwelijksplanningsproces.
Om het spijt van de koper te voorkomen bij het kopen van uw jurk, moet u uw omgeving indien mogelijk beperken tot drie personen. Het is gemakkelijker om uw ware emoties over elke jurk onafhankelijk te herkennen, in plaats van de mening van anderen over te nemen.
Als je je echt mooi voelt in een jurk, of het nu de eerste of de 20e is die je hebt geprobeerd, luister dan naar je instinct. U twijfelt Robes de Demoiselle D'honneur minder snel aan de beslissing als deze helemaal van uzelf is, in plaats van dat deze gebaseerd is op de mening van iemand anders over de jurk.
Bezoek tijdens je winkelervaring maximaal drie winkels, hoe uitdagend dat ook mag lijken.
Als je klaar bent met het onderzoeken van mogelijke jurken die je misschien leuk vindt online, kijk dan op de websites van een paar lokale winkels bij jou in de buurt. Velen zullen een lijst hebben met de ontwerpers die ze bij zich hebben, wat je kan helpen de boetieks te verwijderen die misschien niet bij je passen.
Als je echt het gevoel hebt dat je de voorraad van drie winkels hebt opgebruikt, is het misschien tijd om je voorkeuren en antipathie?n van de jurken die je al hebt geprobeerd te heroverwegen en een ander silhouet te overwegen.
Houd een open geest
Dit laatste advies is eenvoudig, maar Abiballkleider Lang vaak het moeilijkste voor bruiden om zich aan te houden tijdens het winkelen in trouwjurken.
In navolging van het eerdere advies om andere stijlen te overwegen, is het belangrijk om elke jurk een vechtkans te geven.
Een goede stylist laat je ontwerpen zien waar je om hebt gevraagd, maar stelt je ook voor aan een paar die je anders misschien hebt afgewezen.
Vaak zijn dat degenen die opvallen voor een bruid en soms zelfs ‘de ware’ zijn.
Wat een geweldig advies! Ik hou echt van die waarin je maar drie winkels bezoekt, zoveel bruiden kiezen willekeurig boetieks, maar als je weet welke ontwerpers je wilt proberen en de boetieks kunt vinden die ze in voorraad hebben, wordt het proces zoveel gemakkelijker.
Heel erg bedankt aan Malinda Macari van Your Dream Bridal voor het delen van haar deskundige inzichten!
Your Dream Bridal heeft een collectie prachtige designerjurken in voorraad die exclusief zijn voor bruiden uit New England, en biedt privéafspraken van 90 minuten, dus je hebt de hele boetiek voor jezelf en genoeg tijd om te snuffelen en jurken te passen zonder je gehaast te voelen (zo belangrijk !), en Malinda's eigen begeleiding en onverdeelde aandacht.
Ik was laatst de tijd aan het doden bij H&M en kwam toevallig iets zo geks tegen dat ik het gewoon moest passen: een cropped broek met een laag kruis. Om je een idee te geven van hoe ze zijn ontworpen, zou ik zeggen dat ze technisch gezien een kruising waren tussen gebreide gaucho's en leggings, met een strakke kuit en een wijde bovenkant. Om het botter te zeggen, het waren MC Hammer, circa 1988, maar bijgesneden voor de zomer. Bah. (De foto rechts, de enige foto die ik kon vinden, is een iets verfijnder ontwerp van Haider Ackermann in Seven New York. De foto links, nou ja ...) Ze zijn niet alleen niet vleiend, maar ze laten je ook lijken je draagt ??een luier, en tenzij je een soort bizarre fetisj hebt, kan ik me geen enkele reden voorstellen om ze te dragen. Nu ben ik niet helemaal tegen deze revival uit de jaren 80 - ik hou van een grote riem om mijn heupen, en ik ben eigenlijk niet tegen een legging, zolang ze maar onder een rok, een jurk of een tuniek zitten - maar Ik denk dat Hammer Pants het een Festkl?nningar Malm? beetje te ver gaat. Wat is de volgende stap, oversized T-shirts met neonverfspatten en cinched clips? Dus ik moet officieel een broek met een laag kruis aangeven: niet zo veel. |
|