Welkom in onze klas Welkom in onze klas
forum van onze klas

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

einige der negativen

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Welkom in onze klas -> De meester
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Banning

BerichtGeplaatst: 16-10-2020 03:15:56    Onderwerp: einige der negativen Reageren met citaat

Gerberamadeliefje en schijfjes citroen of limoen zijn de perfecte combinatie voor een zomerse bruiloft. Ze zijn fris, modern en erg goedkoop. Deze centerpieces van gerbera's en gesneden citrusvruchten zijn gemakkelijke doe-het-zelfprojecten voor je bruiloft, vrijgezellenfeest of een etentje. Je kunt deze centerpieces aanvullen met gewone zomerdrankjes zoals limonade en Abiti da cerimonia limeade.

Waterkannen zijn schattige vazen ??voor zomerse centerpieces. De schijfjes citroen koelen de hete en feloranje gerberamadeliefjes af in het onderste middenstuk.

Onze briljante bruid, Tricha, trouwde met de liefde van haar leven, Tom, in de Desert Botanical Gardens in Phoenix, Arizona. ?? Dit is wat ze te zeggen had over haar speciale dag:

“Onze bruiloft in de tuin houden was de beste beslissing. De schoonheid van de tuinen spreekt voor zich, waardoor iedereen kon stralen. Dus misschien vertelden mensen me dat ik gestrest of boos zou zijn op mijn man vanwege problemen met de bruiloft, maar ik heb niets van dien aard meegemaakt. Ik plande de bruiloft van onder tot boven en de trouwdag was perfect. Er waren kleine minpuntjes die ik me zelfs kan herinneren. Wakker worden met haar en make-up en dan de mooiste jurk aantrekken die ik waarschijnlijk ooit zal dragen, gemaakt voor de Abendkleider Lang beste dag ooit. Bijna iedereen op onze bruiloft was van buiten de stad, dus het voelde onwerkelijk om al onze favoriete mensen tegelijkertijd op hun plek te zien. We dansten, huilden en probeerden van elk moment te genieten. De dag ging te snel voorbij, het voelt nog steeds als een droom. "

Tricha was de winnaar van onze Bridal Show-jurk! Ze koos een prachtige Enzoani-jurk uit die perfect bij haar stijl en visie op haar bruiloft paste.

Als liefhebber van theekopjes als middelpunt, heb ik er veel op mijn blog vermeld. Vandaag zal ik gestapelde theekop-centerpieces vertonen! Ik hou van het grillige en antieke gevoel van deze centerpieces. Ze zijn als een combinatie van vintage en moderne designs en ik ben op zoek naar een gelegenheid om zelf een van deze schatjes te maken!

Een zeer kleurrijke advertentie, grillig gestapeld theekop-middelpunt met veer bovenop - Dit middelpunt zou erg Abendkleider Schwarz leuk en indrukwekkend zijn voor een Alice in Wonderland of Mad Hatter-thema-bruiloft, bruidsdouches, verjaardagsfeestjes… Dit middelpunt wordt op Etsy verkocht voor $ 125 per stuk. Ik begrijp echter niet waarom we zelf geen vergelijkbare versie kunnen maken met benodigdheden van handwerkwinkels of dollarwinkels tegen een fractie van de kosten. Je hoeft alleen maar theekopjes en schotels, veren, lint, nepvlinders en wat papiergras te kopen om het onderste kopje te vullen.

Een eenvoudig vintage gestapeld porselein theekopje en schotel als middelpunt met de toevoeging van enkele oranje rozen en bruine bladeren. De oranje rozen en bruine bladeren maken dit middelpunt zeer herfstgericht. U kunt echter extra bloemen en bladeren veranderen om een ??andere seizoenslook te cre?ren, bijvoorbeeld roze rozen en groene bladeren zouden het middelpunt een lenteachtige en vreugdevollere uitstraling geven!

Ik wou dat ik een groter plaatje van dit middelpunt kon vinden. Ik ben dol op de grote pastelroze bloemen bovenop en de parelarmband rond elk theekopje. Een zeer delicate en vintage look!

Of u nu een grote bruiloft organiseert of een intiem feest voor goede vrienden en familie, voorbereiden kan uitputtend zijn. Het is gemakkelijk om uit de hand te lopen en overweldigd te raken door zoveel dingen waar je op moet letten.

Maak je om te beginnen geen zorgen - het is volkomen normaal en het overkomt iedereen op een bepaald moment in het planningsproces. De druk van de grote dag kan zijn tol eisen van elke aanstaande bruid, vooral in deze chaotische tijden. Om die negatieve mindset te veranderen, geef jezelf wat ruimte en geef je over aan wat tijd voor jezelf. Als de spanning hoog is, respecteer dan je grenzen en oefen zelfzorg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Welkom in onze klas -> De meester Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: